Suggesties

Heb je een suggestie over het verbeteren van onze dienstverlening? Van typefout of producttekst tot navigatiestructuur of bedrijfsproces, wij horen het graag! Mail naar info@yourliving.nl of neem op een andere manier contact met ons op. Wij verwerken een suggestie binnen twee werkdagen en proberen die zo snel mogelijk door te voeren

 

Klacht

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@yourliving.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Terug naar de klantenservice

Contact

Hulp van onze specialisten

Bel ons:
038 20 54 030 

Mail ons:
info@yourliving.nl

 Stuur ons een appje
038 20 54 030