Bel ons:
038 20 54 030
Status van bestelling
Bezorgoptie | Volgen bestelling |
---|---|
Bezorging aan huis (door DHL) | Track & Trace code |
Ophalen bij ServicePoint | Track & Trace code |
Bezorging aan huis (eigen vervoer) | Per e-mail of telefoon |
Wanneer ontvang ik een Track & Trace code?
Bestellingen die mee kunnen met de postbezorger zijn altijd voorzien van een Track & Trace code, dit gaat dus meestal om kleine pakketen. Ook bestellingen die per pallet worden verzonden zijn voorizen van Track & Trace code, deze worden met een vrachtwagen bezorgd. Wanneer wij zelf de bestelling bezorgen geven we een tijdvak aan waarin we langskomen. Hebben we vertraging of zijn we eerder? Dan bellen we even.
Geen code of informatie ontvangen
Wanneer je geen Track & Trace code hebt ontvangen of niks van ons hebt gehoord via e-mail of per telefoon, dan kan je het beste contact met ons opnemen. We gaan dan kijken of we alsnog een Track & Trace code kunnen achterhalen. Indien die niet beschikbaar is, brengen we je zelf op de hoogte van de status.
Contact
Hulp van onze specialisten
Mail ons:
info@yourliving.nl
Stuur ons een appje
038 20 54 030