Status van bestelling

Nadat jouw bestelling bij ons binnen is, gaan we die klaarmaken voor verzending. Zodra het pakket bij ons klaar staat voor verzending krijg je een e-mail met daarin de Track & Trace code. Zodra deze door DPD of DHL is ingescand en in behandeling is genomen, ontvang je een e-mail dat de Track & Trace code actief is geworden. Vanaf dat moment kan je het pakket volgen en het bezorgmoment inzien.
 
BezorgoptieVolgen bestelling
Bezorging aan huis (door DHL)Track & Trace code
Ophalen bij ServicePointTrack & Trace code
Bezorging aan huis (eigen vervoer)Per e-mail of telefoon

 

Wanneer ontvang ik een Track & Trace code?

Bestellingen die mee kunnen met de postbezorger zijn altijd voorzien van een Track & Trace code, dit gaat dus meestal om kleine pakketen. Ook bestellingen die per pallet worden verzonden zijn voorizen van Track & Trace code, deze worden met een vrachtwagen bezorgd. Wanneer wij zelf de bestelling bezorgen geven we een tijdvak aan waarin we langskomen. Hebben we vertraging of zijn we eerder? Dan bellen we even.

Geen code of informatie ontvangen

Wanneer je geen Track & Trace code hebt ontvangen of niks van ons hebt gehoord via e-mail of per telefoon, dan kan je het beste contact met ons opnemen. We gaan dan kijken of we alsnog een Track & Trace code kunnen achterhalen. Indien die niet beschikbaar is, brengen we je zelf op de hoogte van de status.

Terug naar de klantenservice

Contact

Hulp van onze specialisten

Bel ons:
038 20 54 030 

Mail ons:
info@yourliving.nl

 Stuur ons een appje
038 20 54 030