Bel ons:
038 20 54 030
Retourproces
Stap-voor-stap
Gemakkelijk retourneren via de volgende stappen:
- Neem contact met ons op om de retour aan te melden. Wanneer het mogelijk is, vermeld dan de reden waarom je het product retour stuurt.
- Pak het product goed in, in een stevige doos. Voeg een briefje met jouw gegevens toe en zet ons retouradres op de doos.
- Geef het pakket af bij een postkantoor.
- Na ontvangst van het pakket zullen wij binnen 3 werkdagen het geld terugstorten of een oplossing bieden.
Retourgegevens
Het retour sturen van jouw pakket kan naar ons retouradres. Zorg dat onderstaande gegevens duidelijk vermeld staan op de doos. We houden je op de hoogte van de status van jouw retour.
Ten name van | Yourliving |
Straatnaam | Beekstraat 37 |
Postcode + plaatsnaam | 8091 CP Wezep |
Retourkosten
De kosten voor het retourneren van jouw product of bestelling zijn voor jouw eigen rekening. Wanneer het product kapot, incompleet of verkeerd is geleverd, zullen wij de retourkosten vergoeden. Bewaar altijd het bewijs van verzending, zodat je kan aantonen dat je het pakket hebt teruggestuurd. Als wij de retourkosten vergoeden, dan hebben we een kopie van het verzendbewijs nodig.
Contact
Hulp van onze specialisten
Mail ons:
info@yourliving.nl
Stuur ons een appje
038 20 54 030